Catsop is een aantal jaren geleden in de steek gelaten bij de aanleg van een glasvezelnetwerk. Binnenkort hebt u alsnog de kans een glasvezelaansluiting te krijgen.

Als 35% van de inwoners ‘ja’ zegt tegen de aanleg van een glasvezelnetwerk en vóór 1 juni 2022 een abonnement afsluit bij één van de internetaanbieders, dan komt er glasvezel! Meld je je voor deze datum aan, dan is de aansluiting gratis!

De aanbieders Caiway en Delta hebben een speciale verenigingsactie: met inschrijven via onze site (de logo's op de homepagina) steunt u onze vereniging en verdient u zelf € 25,-

Delta Fiber Netwerk gaat de glasvezelkabel daadwerkelijk aanleggen. Zij bouwen als het ware de infrastructuur. Een abonnement neem je vervolgens bij een van de internetaanbieders.
Voor meer informatie kun je terecht op de speciale pagina van Delta Fiber Netwerk , kom naar de info-avond op 13 april in het Maaslandcentrum.

In onze 1e nieuwsbrief hebben we u medegedeeld dat ook ons buurtlid Ruud Martens aanwezig was bij de presentatie van Delta Fiber Netwerk in de bestuursvergadering. We zijn blij dat wij in de directe nabijheid iemand hebben die u kan helpen met advies, installatie en andere problemen op dat gebied.

Ruud: "Ik zet me in als buurtbuddy om onze buurtbewoners te helpen. Zo bereiken we met voldoende interesse ons gezamenlijk doel, de komst van glasvezel! En daarmee halen we de technologie van de toekomst in huis".  Via een keukentafelgesprek kunt u advies krijgen over de persoonlijke situatie in uw woning.

Voor vragen of hulp is Ruud bereikbaar via mail of telefoon/whatsapp:

ruud@catsop.net |  +31 6 2434 9723 |  www.catsop.net/glasvezel