Welkom op de officiële website van de Buurtvereniging Catsop

Eindelijk, ook in de buitengebieden van de gemeente Stein, Beek en Meerssen kan glasvezel aangelegd worden bij voldoende inschrijvingen.  Kijk op de speciale pagina "Verenigingsactie glasvezel" voor meer info.

Vragen over glasvezel en de verenigingsactie: glasvezel@buurtverenigingcatsop.nl

Direct een abonnement afsluiten?  Klik dan op een van de logo's. Dan steunt u direct onze vereniging en verdient u zelf € 25,-!

De Buurtvereniging Catsop is opgericht op 31 maart 1957 en heeft haar thuisbasis in het pittoreske gelijknamige gehucht bij Elsloo (Zuid-Limburg)

In 1984 kreeg zij haar officiële status: op 16 april van dat jaar passeerden de statuten de notaris.

Door het organiseren van activiteiten voor jong en oud wil de buurtvereniging de saamhorigheid in de buurtgemeenschap Catsop bevorderen. Ook het bezorgen van attenties aan ouderen, vrijwilligers en bij jubilea behoren daartoe.

Mocht u nog vragen hebben na het bezoek aan onze website, dan kunt u door het invullen van het contactformulier, per e-mail of per telefoon contact met ons opnemen. Het contactformulier kunt u invullen na het klikken op “contact”. Via de knop “informatie”(rechtsboven in het scherm) kunt u van elk bestuurslid de contactgegevens zien.

Winandusmarkt Catsop 11 september 2022

Wijzigingen doorgeven

Voor het doorgeven van wijzigingen in gezinssamenstelling, IBAN-nummer, adreswijzigingen e.d. kunt u contact opnemen met de ledenadministratie: bel 046-4376709  of mail naar ledenadministratie@buurtverenigingcatsop.nl