Welkom op de officiële website van de Buurtvereniging Catsop

De Buurtvereniging Catsop is opgericht op 31 maart 1957 en heeft haar thuisbasis in het pittoreske gelijknamige gehucht bij Elsloo (Zuid-Limburg)

In 1984 kreeg zij haar officiële status: op 16 april van dat jaar passeerden de statuten de notaris.

Door het organiseren van activiteiten voor jong en oud wil de buurtvereniging de saamhorigheid in de buurtgemeenschap Catsop bevorderen. Ook het bezorgen van attenties aan ouderen, vrijwilligers en bij jubilea behoren daartoe.

Mocht u nog vragen hebben na het bezoek aan onze website, dan kunt u door het invullen van het contactformulier, per e-mail of per telefoon contact met ons opnemen. Het contactformulier kunt u invullen na het klikken op “contact”. Via de knop “informatie”(rechtsboven in het scherm) kunt u van elk bestuurslid de contactgegevens zien.

Winandusmarkt Catsop 8 september 2024

Wijzigingen doorgeven

Voor het doorgeven van wijzigingen in gezinssamenstelling, IBAN-nummer, adreswijzigingen e.d. kunt u contact opnemen met de ledenadministratie: bel 046-4376709  of mail naar ledenadministratie@buurtverenigingcatsop.nl