Jaarvergadering d.d. 5 april: Uitnodiging en aanmelding

Uitnodiging Jaarvergadering
Agenda en aanmelding
Uitnodiging jaarvergadering 2024.pdf (112.28KB)
Uitnodiging Jaarvergadering
Agenda en aanmelding
Uitnodiging jaarvergadering 2024.pdf (112.28KB)

Nieuwsbrief februari.

Nieuwsbrief februari 2024
BuurtverenigingCatsop
Nieuwsbrief 13-02-2024.pdf (51.28KB)
Nieuwsbrief februari 2024
BuurtverenigingCatsop
Nieuwsbrief 13-02-2024.pdf (51.28KB)

Op kerstavond speelde een ensemble van Fanfare weer kerstliederen. De buurtvereniging zorgde voor wafels, glühwein en warme chocolademelk. Foto's op het FOTOBOEK

Sinterklaas bezocht de kinderen in Catsop. Kijk op het fotoboek voor foto's

Nieuw kapelletje voor de boom in de Mariaberg

Thei Wilting (o.a. schilderwerk een ingenieus ophangsysteem) en Jac Knoben hebben een nieuw kapelletje gemaakt dat de tand des tijds kan doorstaan: eiken en 3x gelakt, waarvoor onze dank. Anna Wilting, bedankt voor de restauratie van het beeldje.

Activiteiten op zaterdag 7 oktober

Met een prachtige nazomermiddag konden de BBQ en de rondleiding niet mislukken. Foto's spreken voor zich. Kijk op ons fotoboek

Onthulling van de bank op zaterdag 15 juli.

In mei 2018 hebben kinderen bijgedragen aan de onthulling van de boom door de burgemeester Marion Leurs: beeldjes gemaakt en aanwezig bij de feestelijke gebeurtenis. Op maandag 12 juni j.l. is de nieuwe bank geplaatst. Stichting Rondjom `t Bluuske en de Buurtvereniging hebben op 15 juli de onthulling georganiseerd: in het bijzijn van onze sponsoren en wethouder Frank Dassen van de gemeente hebben kinderen van Catsop de bank vrij gemaakt.

Winandus Markt Catsop

De eerstvolgende Winandusmarkt is op 8 september 2024